Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Inge Brands - WaarBenJij.nu Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Inge Brands - WaarBenJij.nu

Thailand

Blijf op de hoogte en volg Inge

16 Augustus 2012 | Thailand, Bangkok

Hier het laatste verslag, want we hebben het eindstation bereikt: Thailand. We zijn hier met een superklein vliegtuig gekomen, die wel erg leuk opversierd was en we kregen een heel lekker ontbijtje. We hebben eerst 2 dagen in Pattaya doorgebracht, waar we in het Hilton verbleven. Het hotel was zo mooi, dat Harm boos was dat we er maar 2 nachten verbleven. Het was erg nieuw en luxe. Zo konden we nog even onze rust pakken;) Het stadje en het strand waren erg levendig en gezellig. Ik kan niet zeggen dat het er nou verschrikkelijk mooi was, maar de sfeer daar is gewoon super goed! Vooral voor mannen natuurlijk, maar wij hebben ons daar ook opperbest vermaakt. Strand, shoppen, cocktails, het super lekkere eten en we zijn verslaafd geworden aan de Starbucks. De eerste avond kwam ho ook nog langs, want die woont daar;) nadat we genoeg zonuren gehad hadden zijn we naar Bangkok gegaan. Dit door het prachtige landschap van Thailand en dan het verschil met die gigantische grote stad. De Fam. Brands had daar alles al gezien, maar de Fam. Taal heeft een stadstour gedaan. Wij hebben de warenhuizen maar eens beter bekeken Het is een geweldige stad. Zeggen wel, je bent verliefd of je vindt het vreselijk. Nou we zijn verliefd! Hier ook de grote verschillen met de idyllische Marktjes en de grote warenhuizen. Het drukke verkeer maar ook de tutu's. De gigantische skyline en de tempeltjes er tussendoor. Hier verblijven we in het lebua, ook wel bekend van The hangover;) En nee, niet dat hotelletje waar ze wakker worden.;) het is heel groot en de bar bovenop geeft een geweldig uitzicht. Gisten ook Kao San road bezocht. Dit is de backpackersstraat, maar het is niet alleen backpackers hoor. Het is gewoon heel gezellig! Bij elk kraampje hebben we wel iets gegeten, dus voor 2 euro had je je buik vol en die koks zijn stiekem toch wel de beste;) vandaag helaas helaas laatste dagje en dan zijn die 4 weken alweer om. Wat gaat dat snel! Maar we hebben een geweldige tijd gehad en zijn heel wat ervaringen rijker. Het was een heel avontuur. Echt, iedereen zou dit eens moeten doen!
Voor de meesten begint de harde werkelijkheid, maar ik ga zelf over 2 weken weer terug deze kant op en verblijf ik in India en Nepal voor stage en 1 week reizen met Hh. Dus dan ga ik vrolijk verder met verslagen maken;)